Servei de transport 2018-2019

A partir del proper curs 18-19, per facilitar-vos la logística familiar, totes les rutes seran compartides entre La Farga i La Vall, i a més estrenem un nou sistema tarifari que ens ha permès reduir el preu d’aquest servei.


Hi ha més novetats: s’arriba a noves localitats, es redueix el preu a ciutats properes a l’escola, es fixen les parades preferents a indrets amb molta demanda o s’habilita una parada-llançadora a Terrassa a preu bonificat per als antics alumnes d'Airina que actualment són a La Farga o a La Vall. 

A les noves rutes hem fet el possible per mantenir les mateixes parades que ja existien però n'hi ha algunes que han pogut variar lleugerament d’ubicació i/o d'horari. 

Al web transport.institucio.org trobareu les noves rutes, horaris i tarifes i podreu fer la vostra reserva de plaça per al proper curs.

També ens podeu fer arribar comentaris o suggeriments per tal d'estudiar les vostres propostes. ([email protected])

Esperem, doncs, que l’esforç realitzat i les novetats que presentem us resultin d’utilitat i us apropin una mica més a l’escola.

Cordialment,


Judith Monés





Apreciadas familias,

Como usuarias del servicio de transporte del col·legio queremos daros a conocer algunasnovedades en las rutas de autocar de cara al próximo curso, antes de comunicarlo al resto de familias.

A partir del próximo curso 18-19, para facilitaros la logística familiar, todas las rutas serán compartidas entre La Farga y La Vall, yestrenamos un nuevo sistema tarifario que nos ha permitido reducir el precio de este servicio. 

Pero hay más novedades: llegamos a nuevas localidades, se reduce el precio en ciudades cercanas a los colegios, aparecen las paradas preferentes en localidades con mucha demanda y se habilita una parada-lanzadera en Terrassa a precio bonificado  para los alumni de Airina que actualmente están en La Farga o La Vall. 

Hemos hecho lo posible por mantener las mismas paradas que ya existían en las nuevas rutas, pero pueden haber variado ligeramente de ubicación u horario.

En la web transport.institucio.org encontraréis las nuevas rutas, horarios y tarifas y podréis hacer vuestra reserva de plaza para el próximo curso. También podéis hacer comentarios o sugerencias y estudiaremos vuestras propuestas.([email protected])

Esperamos que el esfuerzo realizado y las novedades que presentamos os resulten de utilidad y os acerquen algo más a los colegios.

Cordialmente,

Judith Monés

Noticia
Articles relacionats