Nou oratori d'Educació Infantil

Fa temps, que teníem la il·lusió de fer realitat un petit oratori ubicat a Educació Infantil per tenir cura de la pietat dels més petits de l’escola, ja que els era complicat d’accedir a l’oratori del col·legi per raons d’espai i temps.

Doncs bé, ens plau comunicar-vos que hem posat en marxa el projecte de fer realitat un nou oratori pensat especialment per a ells, accessible i de petites dimensions.  Un  racó senzill on pugui créixer la seva pietat amb naturalitat i tendresa i on la Mare de Déu tingui un lloc important. Ens agradaria que la seva imatge fos propera als nens i els convidés a apropar-s’hi en qualsevol moment del dia. 

Per això, volem demanar la vostra col·laboració i que aquesta imatge sigui fruit de les aportacions de totes les famílies de La Vall. De la mateixa manera, es va confegir la corona de la Mare de Déu que avui presideix l’oratori del col·legi en el 25è aniversari de La Vall i, encara ara, en tenim un record que ens emociona.

En el sobre que us arribarà a través dels vostres fills/es  hi podeu posar tot allò que vulgueu donar, ja siguin diners o objectes de plata o d’or de què us vulgueu desprendre i que tinguin, per vosaltres, valor entranyable. D’aquesta manera, aquesta Mare de Déu serà significativa per a tothom.

Us animem  a participar generosament en aquest projecte que enforteix el vostre compromís amb la formació que reben els/les vostres fills/es. 


Cordialment,


Mia Carreras

Directora


Veure àlbum de fotos: AQUÍ


Estimadas familias, 

Hace tiempo que teníamos la ilusión de ubicar un pequeño oratorio en Educación Infantil para el cuidado de la piedad de los más pequeños de la escuela, ya que les era complicado acceder al oratorio del colegio por razones de espacio y tiempo. 

Por consiguiente, nos complace comunicaros que hemos puesto en marcha el proyecto de un nuevo oratorio pensado especialmente para ellos, accesible y de pequeñas dimensiones. Un rincón sencillo donde pueda crecer su piedad con naturalidad y ternura y donde la Virgen tenga un lugar importante. Nos gustaría que su imagen fuera cercana a los niños y los invitara a acercarse en cualquier momento del día. 

Por este motivo, queremos pedir vuestra colaboración para que esta imagen sea fruto de las aportaciones de todas las familias de La Vall. Del mismo modo se consiguió la corona de la Virgen que hoy preside el oratorio del colegio con motivo del 25 aniversario de La Vall y, aún ahora, lo recordamos con emoción. 

En el sobre que os llegará a través de vuestros hijos/as podéis poner todo lo que queráis dar, ya sea dinero u objetos de plata u oro de los que os queráis desprender y que tengan, para vosotros, un valor entrañable. De esta manera, esta Virgen será significativa para todos. 

Os animamos a participar generosamente en este proyecto que fortalece vuestro compromiso con la formación que reciben vuestros hijos / as.


Cordialmente,


Mia Carreras

Directora


Ver álbum de fotos: AQUÍ

Noticia
Articles relacionats