Benvinguts al nou curs 2018-2019

Us vull donar una especial i càlida benvinguda al curs escolar que acabem d’iniciar, des d’aquesta nova responsabilitat i compromís que emprenc amb molta il·lusió.

Un curs en què encetem nous projectes i en consolidem d’altres que són l’eix vertebrador del nostre pla estratègic Aude! Aquest any incorporem la robòtica a totes les etapes educatives i la construcció i programació de drons a secundària. També iniciem la modalitat de batxillerat artístic i implementem el programa de batxillerat dual,  que ofereix una doble titulació de batxillerat espanyol i nord-americà sense oblidar la introducció de la cultura de pensament i creativitat a tots els nivells.

Tot això ho farem sense perdre la nostra essència d’escola de famílies.  Per aquest motiu, continuarem treballant amb passió i entusiasme perquè l’alumnat se senti a l’escola com a casa i perquè les nostres aules siguin espais dinàmics de convivència, d’aprenentatge i de descoberta d’un mateix i del seu entorn.

Esperem comptar amb tots vosaltres per continuar treballant conjuntament en aquesta direcció.

Benvinguts al curs 2018-2019!


Judith Monés

Directora





Os quiero dar una especial y cálida bienvenida al curso escolar que acabamos de iniciar, desde esta nueva responsabilidad y compromiso que emprendo con mucha ilusión.

Un curso en el que empezamos nuevos proyectos y consolidamos otros que son el eje vertebrador de nuestro plan estratégico Aude! Este año incorporamos la robótica en todas las etapas educativas y la construcción y programación de drones en secundaria.  También iniciamos la modalidad de Bachillerato artístico y la implementación del programa de bachillerato dual que ofrece una doble titulación de Bachillerato español y estadounidense sin olvidar la introducción de la cultura de pensamiento y creatividad en todos los niveles.

Todo ello lo llevaremos a cabo sin perder nuestra esencia de escuela de familias. Por este motivo, continuaremos trabajando con pasión y entusiasmo para que el alumnado se sienta en la escuela como en casa y para que nuestras aulas sean espacios dinámicos de convivencia, de aprendizaje y de conocimiento de uno mismo y de su entorno.

Esperamos contar con todos vosotros para continuar trabajando conjuntamente en esta dirección.

¡Bienvenidos al curso 2018-2019!


Judith Monés

Directora





Noticia
Articles relacionats